همیشه برای ارسال یک بسته پستی صرف نظر از سایز ، هزینه و بقیه ی پارمتر های استرس رسیدن بسته به محل مورد نظر وجود داشت. از لحظه تحویل بسته به پیک تا رسیدن به مقصد مداوم اضطراب نتیجه اعتماد به یک موتور سوار همراه مشتری باقی می ماند. از طرفی افراد سالم بسیاری صاحب موتور بودند و از این بابت که مشتریان اعتماد چندانی به آنها ندارند و به راحتی نمی توانند کار کنند ناراحت بودند. در این برهه شرکت های نوپا یه میان آمدند و با ایجاد یک پلتفرم ارتباط میان مشتری و پیک را با ساختن دیوار اعتماد برقرار کردند.

تصویر مرتبط

زمانی وقتی صحبت از ارسال کالا و بسته ـ چه بزرگ و چه کوچک- به میان می‌آمد، ناخودآگاه همه یاد آهوی تیزپای زردرنگ پیک بادپا می‌افتادیم. انتظار برای رسیدن موتور پیک، زنگ زدن به دفتر به علت تاخیر پیک و در آخر تحویل بسته به موتوری خاطرات مشترک همه است. شاید تحویل بسته با ما بود، اما به دلیل فراگیر نبودن گوشی همراه در برخی مواقع رسیدن بسته به مقصد با خدا بود.

 


استارت اپ خلاقانه بسته ,پیک ,تحویل ,موتور ,یک ,میان ,بسته به ,تحویل بسته ,به مقصد ,رسیدن بسته ,یاد آهویمنبع

چه عواملی موجب شکست یا موفقیت استارت آپ ها می شوند؟

چند نکته سئو برای بازاریابی استارت اپ ها

چگونه تیم اولیه استارت آپی خود را تشکیل دهیم؟

صنایع فوق العاده برای استارت اپ

استارت اپ های مد و لباس ایران

الو پیک موفق در ایجاد 45 هزار شغل

در استارت اپ بازی چه ایده هایی وجود دارد؟

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو آموزش هنرهای کودکان بهترین سایت معرفی کالا فروشگاهی اهواز درس شرکت قفسه بندی دژپاد خرید اینترنتی دانلود فایل منبع تحت فشار قیمت بلیط اروپا